عکس های سری چهارم
جدا از هم

عاشقانه

سلام

خوش اومدین

دعوت میکنم به عکس هام نگاه کنین

ممنون میشم نظرتونم بهم بگین

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

عارف
ساعت2:06---29 اسفند 1393
قشنگ بود

سپیده
ساعت15:24---7 آذر 1393
ایول دمت اتیش
پاسخ:فدا مدا


مجید اصغرزاده
ساعت22:28---11 مهر 1393
سلام وبلاگ خوبی داری خوشم اومد به منم سر بزن و اگه تمایل داشتی تبادل لینک کنیم لینکم کن و خبر بده لینکت کنم منتظرتم

DUYĞU
ساعت16:08---24 شهريور 1393
همیشه در سختی ها به خودم می گفتم
” این نیز بگذرد ..”
هنوز هم می گویم ..
اما حال می دانم آنچه می گذرد عمرِ من است ، نه سختی ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسبها:
نوشته شده در دو شنبه 24 شهريور 1393برچسب:عشق,عاشقانه,عکس,دخترانه,عکس دختر,دختران زیبا,عکس های زیبا,عکس های نوشته شده,تکست گرافی,textgraphy,ساعت 15:55 توسط zahra|



      قالب ساز آنلاین      




کد جمع کردن گوشه های عکس



کد سایه دار کردن عکس

دانلود آهنگ جدید